ویژه خواهران نخستین دوره مقدماتی مداحی در تفرش آغاز شد

پایگاه خبری تفرش:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفرش از برگزاری نخستین دوره مقدماتی مداحی ویژه خواهران در شهرستان تفرش خبر داد.

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مقدماتی مداحی در تفرش آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، میثم فیروزجایی عصر امروز در آئین افتتاح نخستین دوره مقدماتی مداحی ویژه خواهران گفت: این دوره با هدف ایجاد زمینه‌های مناسب به منظور رشد و تعالی مداحان خواهر در شهرستان تفرش برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها در زمینه رشد و ارتقاء علمی مداحان و مبلغان، تبیین برخی از تحریفات در مداحی، آسیب‌شناسی فرهنگ عزاداری و تلاش در رفع نقیصه‌های آن و تلاش در پرورش استعدادهای بالقوه مداحان علاقمند در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفرش تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده 50 نفر از خواهران علاقمند در این دوره شرکت کردند.

فیروزجایی ادامه داد: با اتمام دوره مقدماتی تلاش می‌کنیم تا با ارائه دوره تخصصی مداحی به علاقمندان زمینه آشنائی مداحان با کتب و منابع معتبر را فراهم کرده تا از نشر و گسترش انحرافات و شبهات در زمینه مداحی، کاسته ‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی در دو کارگاه هشت ساعته برگزار می‌شود و آخرین کارگاه در 27 دی ماه به همراه آزمون برگزار خواهد شد.

در این دوره آموزشی موضوعاتی از قبیل آشنائی با اشعار معتبر در مداحی، اخلاق مداحی، تاریخ اسلام و سیره اهل بیت(ع)، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن و ادعیه تدریس می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:24 | نویسنده : میثم اله وردی |